Varför...

Idag åker vi, så mycket för att skriva om alla förberedelserna va. Kl 18.40 går flyget till London från Arlanda. Mamma och pappa skjutsar oss dit och sen kommer Ulla och Anders och säger hejdå på flygplatsen.


Igår fyllde jag 21. Men det är inte så 14 oktober kommer bli ihågkommet från och med nu. Det hemskaste och mest otänkbara av allt har hänt. Enda till kvällen var det en bra dag. Sedan kom killarna till lägenheten och berättade det som jag först var ett dåligt skämt. Varför? Jag trodde först jag drömt en mardröm när jag vaknade imorse. Tänker på allt som vart, på familjen och nära och kära, och på en framtid som aldrig blir för någon som inte ens hann fylla 21. Kan inte sluta gråta. Det är så orättvist.


Men ikväll åker vi trotts att det känns helt sjukt nu. Nästa gång jag skriver är vi i Hongkong.


Ta vara på varandra <3  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0