Separationsångest och Supertaggad

Lördag 13 mars



Har precis sagt hejdå till Paula med massa separationsångest! Usch vad hemskt det är att säga hejdå... Men det är ju inget hejdå. Det är bara ett "ses snart" eller hur!?



Iallafall har jag gjort lite shopping nu för typ första gången sen jag kom till aussie. Tyckte jag var värd det efter allt sparande och snålande. Och visst, det hjälper en hel del för självförtroendet att slippa gå runt i skitiga skrynkliga förstörda kläder. Helst vill jag bara shoppa upp allting som finns här! men jag ränkar stenhårt med att thailand ska mätta mina behov och att sverige har samma sommarmode som här i sommar!!



Har lite ångest hurvida jag ska köpa den as snygga jumpsuiten jag sett eller om jag ska droppa det... Frågan är: är det någon som är snygg i jump suite??  om svaret är nej går jag dirr och köper den. Är helförälskad.


När jag kommer hem  får det vara slut på snålandet. Då vill jag köpa kläder och leva som en normal människa. Klippa mig står också  högt på listan! Får snart passa mig  när jag går på toa me mitt superlång blonda havssaltruffs.


Babes kommer sakna er enormt! och alla andra tjjer med såklart :O  skulla ladda upp massa härliga bilder om det inte tog en halvtimme på varje! Den här bilden kommer stå mitt skrivbord i en ram sen <333 ta hand om varandra!


Ett besök på hardrock cafe i Surfers  Paradise.



Perfekt för att dämpa lite ångest kom Sofia in på msn jag insåg att vi ses som 3 dagar! Sjuuukt!
Har börja drömma panikdrömmar om att Aussie resan aldrig existerat och att jag drömmt de osv... Hoppas det byts ut mot härliga thailandsparadisdrömmar snart!

Älskar Aussie! Jag kommer snart tillbaka!

Men inget depp än. Har en helg att spendera i Brisbane först! Ikväll kommer bussen och hämtar mig.

So long!

pussis <3



Kommentarer
Postat av: Sophiie

IMORGON FLYGER JAG TILL DIG :D:D:D

2010-03-14 @ 06:32:23
Postat av: Ida

NU AR JAG I KUALA LUMPUR! :D

2010-03-16 @ 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0