Maria-dagen

Söndag 28 februari.

 

Skulle äntligen få sova idag. Var lite orolig att Martina skulle komma och väcka mig. Istället är det jag som vaknar kl nio, skitpigg. Hann städa hela huset, dammsuga och tvätta innan Olivia vaknat ^^

 

kikade slutet på National Treasure 2 .

 

Sofia kom och vi åkte till Southland och kolla bio ”The Toohtfairy”.

 

Det blev en hit. Båda ungarna tyckte om den även om jag nog var den som garvade mest. Antagligen av ren trötthet.

 

Efteråt fick tjejerna välja vart vi skulle äta. Och denna gång slapp vi donken. Åt antagligen den godaste pastan jag nånsin ätit på TGI Friday's som hade supertrevlig personal och underhållning till barnen medan vi väntade (Y)

 

Eftermiddagen spenderades med pysslande. Vi gjorde windowpaintings och egna ringar. Olivia härjade med tjejerna som i respons blev helt galna. Har aldrig sett så mycket energi i dem. Ändå tror jag det var Olivia som hade roligaste. Har aldrig sett någon leka med sån inlevelse så roligast själv när den leker med barnen. Cykeltävlingar och arga leken o grejer ^^ kommer bli bra mamma.

 

Dock var det ett helvete att få dem att sova sen ^^

 

En viss Ida Maria har dessutom namnsdag idag (: och alla andra Marior med, grattis!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men du, Ida... Grattis i efterskott på namnsdagen då :D

2010-03-02 @ 13:18:18
Postat av: Ida

tackartackar (;

2010-03-13 @ 07:39:45
Postat av: A

okej ;p

2010-03-13 @ 07:48:47
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Maja

EN annan fick ingen sovmorgon på sin namnsdag. Hmm borde det inte vara lag på det?=)

2010-03-13 @ 08:35:49
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0