Love you longtime, Liam?

Måndag 22 mars

 

This is Sophiie speaking

 

Sista dagen på Koh Samui. Vi tog tillfället i akt och ägnade dagen åt att leka på sandbanken och göra bort oss lagom mycket för att känna att vår avfärd var berättigad. Lite Don't go wasting your emotions-krälningar och allmän allsång!

 

Vi var även tvungna att säga hej då till vår glasskompis på stranden. Han sjöng en avskedsserenad och gav oss gratis glass. På vägen hem köpte Ida dagens fruktshake; banan/kokos och jag köpte 2 mangosar för 5 spänn.

 

På kvällen erbjöd jag aussiekillen Liam att haka på oss på dinner på mysrestaurangen och självklart slutade det med att han betalade hela kalaset trots våra ihärdiga protester. Efteråt drog vi vidare till The Ark på stranden för att Ida ville ha en Irish Coffee. Där hängde vi sen hela kvällen i liggstolarna medan tidvattnet drog sig uppåt. Vi fick även tag på 2 svenska killar som joinade vårt gang. Det blev lite nattbad, lite misslyckade raketexplosioner och vilda disskussioner med thaiförsäljarna som sålde de mest tvivelaktiga sakerna.

 

Claude och Jakob vad roliga pojkar som uppdaterade Ida med allt som hänt i Sverige under ett halvår. Mitt nynnande från Melodifestivalen räckte tydligen inte :D

 

Under kvällen betalade Liam alla drinkar, lät mig torka sig på hans enda t-shirt och betalade en taxi tillbaks till The Loft och såg till att jag kom hem utan att bli överfallen. Killen är för snäll för sitt eget bästa!

 

Nån timme senare vid 5-snåret vaknade jag upp av röster och öppnade yrvaket dörren. Där stod Ida med en rakad man och en hund. Fyfan vad lost jag kände mig då XD

 

Nästa morgon var det dags för avfärd till Koh Pha-Ngan och Halfmoon partyt. Vi tog med oss aussiekillen och det sköna uttrycket ”Knacka på min dörr när ni går förbi imorgon. Jag kanske säger fuck off”

AWESOME :D


Kommentarer
Postat av: Björn

Ser ut som vattnet är hyfsat klart!Antar att det inte är kallt heller.För att få synas med snygga tjejer kan en kille offra en hel del ha ha..

Hälsa men säg inget! Pappa Björn!

2010-03-24 @ 23:02:26
Postat av: Ida

haha ja inget malarvatten iaf (; det ar inte ens svalkande om man far gnalla lite! ska vidarebefodra en tyst halsning ^^

2010-03-25 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0