Kissvarmt badvatten och eldlimbo!

fredag 2...? mars  vaffedagen igar?

(ska fira med en bananpannkaka idag!)

-Banan/kokosnot
-citron
-jordgubb/choklad
-jordgubb
-guava
-mango
-apelsin
-kokosnot

...ar fruktdrinkarna jag avverkat hittills :) citron var nog favoriten.. tillsammans med jordgubb!

onsdagen var slitdagen..sofia dregglade pa stranden och jag superlaste i min bok sa den ska ta slut. Mitt nasta projekt ar namligen the beach. har ju fatt klart for mig att jag borde lasa den nar jag ar har.


Igar var vi taggade igen och hittade vara kompisar pa beachen. De rekommenderade oss till varldens godaste currygryta pa deras hotellrestaurang. Vilket resulterade i att vi gick vilse och holl pa att svalta ihjal. Vi hoppade in pa forsta basta stalle och grinade middagen igenom av ren smarta.. pure chili och tabasco  maten??! skoljdes ned med en glass.


Pa stranden var det superfullt os och vi har insett att kortlek ar basta sattet att ragga company. (Y) nagra buckets lite nattbad. Liams fodelsedag som vi firade genom att sjunga pa svenska. vann nastan limbotavlingen med en brinnande limbopinne. Wildstyledans med italienare. lanade en hatt permanent. Inget gnall pa Koh Phangan! party every day!

Idag mar vi som vi fortjanar. Sofia mar bra och jag mar sadar alltsa ^^

nu blir det stranden hela dagen. Ikvall kanske vi hittar currygrytan... mission kvarstar. Sofia har kopt en urhet klanning  ocksa. Nu gor hon Koh Phangan osakert. ^^

puss o kramis!


Kommentarer
Postat av: Stalker ;)

Krydda lagom va! ;) plus 8 här hemma, det tar sig! huhu :D

2010-03-26 @ 15:44:30
Postat av: SUPERMARION

Fattaru vad avis jag är på dina fruktdrinkar! (a)

2010-03-26 @ 19:56:19
Postat av: Ida

haha + 8 ! inget o gnälla över ju (; vi hade regn idag och molnigt.. börjar oroa oss över att brännan ska försvinna (; huhu



hah marion! ja hörde det.. drack en supergod choklad banan idag (; när jag kommer hem kan jag lära dig några supersmaker :)

2010-03-27 @ 15:32:29
Postat av: stalk

Ja du ser ju riktigt blek ut.. lr? haha :D

2010-03-27 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0