Ingen Ola att bära på när man är i Thailand

Fredag 19 mars

Sophiie här igen.

Klockan är 18:00, sitter utanför bungalowen och lökar i underkläder, temperaturen sjunker ALDRIG under 30 grader här. Kan börja med att skryta lite om vårt hem. Vi betar 90 spänn var/natt och vi har:
- AC
- kylskåp
- varmvatten i duschen
- lugn och ro utanför
- 80 meter till havet
- 1 gratis massage
- 2 gratis vattenflaskor
- städning och nya handdukar varje dag
- gratis Internet

Men så letade vi SOMFAN efter det här stället också (eller?). Till saken hör kanske också att jag nästan råkade banka sönder AC-dosan när jag höll takten till vår kanon-sång imorse, kylskåpet har fått fnatt och tömt 3 liter vatten på golvet, Ida har spytt sönder toan och jag har tömt en hel sanlåda i duschen. Men ändå - massa mys!

Idag har vi badat i jätteroliga vågor, som blev lite mindre roliga när vi fick veta att en ung kille drunkade på vår strand igår. Läskigt. Det blev hög nivå av lekstuga när jag grävde ned Ida i sanden för att hon skulle få prova på hur det kändes att ha Kissies bröst. Supaah-hot!

Ikväll ska vi gå på Thaiboxning, trots att det strider mot alla mina principer. Pacifist - javisst! Men klart jag offrar mig för min lilla sötIda, precis som jag gjorde igår när jag gick med på att gå till den svenska restaurangen som serverade falukorv. När man ser hennes lyriska ansiktsuttryck är det värt det ;)

Ida hälsar att hon ska dricka en fruktig jordgubbs-isdrink ikväll! Och jag kan tipsa er att om ni läser i Aftonbladet imorgon om "MASSIV MYSTISK FÖRSÄLJAR-MASSAVRÄTTNING PÅ KOH SAMUI" så vet ni vem som ligger bakom (inte jag alltså)

Nu ska jag klä på mig, försöka hitta något som matchar mitt röda gris-face! Pussi


Kommentarer
Postat av: Björn

Låter som perfekt boende!Här är det soligt med några plusgrader,snön smälter sakta och vägen är fruktansvärd.Akta er för solen havet och den vita mördarkaninen!

2010-03-20 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0