Byron Bay

Vet inte vilken dag.. 8 mars


Saaa.. haft nagra chill dagar i lilla omtalade Byron.. nu borjar bade jag och Paula langta till storstadslivet.


Borjade vistelsen med en liten guidetur runt med cyklar, vi cyklade till en av alla fina walkingtracks som finns har. Darifran gick vi upp till the famous lighthouse. Pa vagen sag vi en liten kanguru.


Kvallen spenderades pa det enda stallet alla hanger pa har! Cheeky Monkey. Rakt over gatan. Det var proppfullt! Ladys night! Sa vi var sena och koade i hundra ar for att fa supergod chicken parmagiana och champagne for 4$ SUPERBILLIGT! Tank..30 spann. Traffade nagra engelska tjejera o hangde med. men blev tidig hemgang iallafall. Helt doda efter natten pa bussen.


Igar gick Paula upp as tidigt o drog ivag o skydivade.. jag var grymt sugen men ar orolig over hur mina oron kommer ma.. ska vanta till ratt tillfalle. da jaklar :) Jag kunde ju inte somna om for jag var nervos for Paula.. hm ^^ allting gick bra och vi gjorde australiens godaste omelett.. tror hela hostlet var avis.  thih.


Drog ned o tankte testa vara skills pa surfingvagorna. Det slutade mer i en naradoden upplevelse dar jag och Paula flog runt med de for sma bradorna i de superstora vagorna.. tummen ned for byrons proffsvagor!

Chillade i poolen dar vagorna var lite mindre istallet ^^


Mitt i allt fixande infor kvallen lyckades jag och Paula lasa ut oss fran rummet i handdukarna.. Fick ga till receptionen och fraga om extranyckeln av alla killarna.  hej vi ar tva svenskar som vill ha uppmarksamhet o springer runt i handduk nyduschade. Sa kandes det ^^


Vi tankte lyxa och kaka ute igen. Men efter att ha kikat utbudet pa alla Byrons restauranger och ingen kunde matcha priset fran foregaende kvall sa bestammde vi oss for att laga egen mat..


Blen en supergod pastasas med parmaskinka o en 4 liters bag in box ^^


Behover jag saga att kvallen inte riktigt slutade som vi tankt oss.. kom aldrig sa langt som till utgang XD



Idag mar iallafall jag oforskamt bra. Har morgonbadat och traffat tjejer fran arboga av alla stallen i varlden ! ^^

Snart blir det rester fran igar och sen ska vi testa lyckan pa boogieboardsen istallet. Onska oss lycka till ^^

Ikvall blir det mexicansk dinner och sen ett nytt forsok till utgang :)


Soo long!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Känner du möjligen igen att detta hänt tidigare, Ida? "Fick gå till receptionen och fråga om extranyckeln av alla killarna." On a oublié la clé...

Ulla

2010-03-08 @ 22:31:56
Postat av: Ida

hahaha du jag tänkte faktiskt precis på den gången när det hände :d under ett halvår hhos familjen hände det iallafall inte en enda gång! otur bara (;

2010-03-13 @ 07:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0