Beu-ti-beutiful!

Söndag 21a mars

 

Helå sverige och aussie :)

 

Kan börja att berätta om vår misslyckade thaiboxningskväll. Tillsammans med ett gäng andra vilsna turister försökte vi guida oss fram till chaweng stadium för att få se lite fight och hålla för ögonen på fia :) totalt lurade åt alla möjliga håll blev vi. Efter en vandring på vad som verkade vara flera mil i hettan med Sofias värkande knän, gav vi upp och kilade hem istället.

Satsade på hotellets thaimassage. De klädde oss i påsliknande byxor. Sofia ett par mycket heta i rött och jag själv i sommarens färg mintgrönt. XD

 

Erkänner att man var konstant nervös för vad deras nästa drag skulle bli när man låg där. Jag fick en ung thaikille som brutalt bände och drog i mig åt alla håll. Ryggen knakade sönder och när jag som bäst stod där i brygga medan han drog i mina armar kollade jag på Sofia som fick superskön ansiktsmassage av sin thaitant i medelåldern. Efteråt kände vi oss som nya människor.

 

Gårdagen spenderades i vanligt ordning helt på stranden. Helt underbart! För att lugna alla föräldrar så var det gul flagg idag och små vågor. Vi kände oss friska och krya från jetlag och magsjuka och tänkte testa på thainattlivet.

 

På vägen bestämde jag mig för att testa på att doppa fötterna bland köttätande fiskar som skulle göra mina fötter babylena! De placerade mig vid skyltfönstret och jag blev en allmän attraktion för folket utanför. Det kittlades något enormt och var skitroligt!

 

Efter gick vi till the ark som låg på stranden. Låga bänkar med ett litet bord och kuddar på och supermysiga lampor på hela stranden. Jag fick offra mig och köpa en banana split fast jag var skitmätt för att vi skulle få en anledning att stanna ^^ Det var det värt!

 

Vidare blev vi uppfiskade av en aussiekille som löpte efter oss och tyckte att vi skulle hänga på dem ut. Why not, tänkte vi.

 

Idag har vi ännu en dag legat i vattenbrynet, jobbat på brännan och druckit fruktdrinkar. Kokos- banan var dagens smak. (Y) På gården har vi en fågel som pratar engelska med thaibrytning. En riktig skrattfest.

 

Vi avslutade dagen med en thaimassage. Nu är vi nyduschade och redo för nya äventyr. Sofia vägrar följa med sin beundrare på middag ikväll på en mysig fiskrestaurang, vilket jag tyckte verkade som en bra idé och en gratis middag. Helt plötsligt var hon jättesugen på den där italienska restaurangen som jag trånade efter igår. Den luringen vet vilka knappar hon ska trycka på ^^..

 

Dags för nya äventyr.

 

so long! Pussssss från två bruuna thaisar

 

 

Ida äter lyxfrukost med müsli, mjölk och frukt



Sofia drunknar i vågorna (skojar bara Mami^^)

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0