3 blinda ungar och en Ursula

18 mars torsdag

 Hey apple! Sophiie is gästblogging!

Well well, jag sitter utanför vår bungalow, medan lill-Ida tar en välbehövlig dusch. Inser att jag nyss gjorde fetaste tabben när jag satt med alla mina fötter i knät och undersökte dom grundligt inför våra thaistädares åsyn. Fötter är tydligen det mest förolämpande thailändare vet. Men men men..

...en annan thailändare vi gjort oss ovänner med idag är glasskillen på stranden. Först tyckte vi att han var en rolig typ när han sjöng hemgjorda glassånger och gjorde superman-poser i sanden, men när han satte sig ner hos oss för att spela kinashack var vi inte lika nöjda. Ida dampade på honom för att han fuskade och plötsligt hade vi en hel liten thaipublik. En liten grabb kom fram och ville ta ett foto med mig, så nu kommer jag hamna i någons familjealbum. Vi fick också veta att vi inte var sexiga utan bara vackra (ryssar?)

Ida har äntligen tillfrisknat efter gårdagens spyattack och jag är väldigt glad att jag har fått tillbaka min trogna vapendragare. Att hänga på stranden ensam igår var ingen hit. Mycket mysigare med en liten vän att spå och bada med! Dessvärre är det fortfarande röd flagg och vågorna är stoooora :D Men vi är coola och badar ändå! 

Mit största problem just nu är att jag är vit som en fisk! Som mjölk! Som huden under ett plåster! Ida är brun som chocolate! Het, hetare, hetast! 

Nu är det kurr i min mage och Idling har äntligen duschat klart! Nu ska vi ut och göra Chaweng osäkert! :D

PUSSSIII

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man hör om ryssar i Indien, Thailand, USA, de är överallt. Skönt att höra att ni mår bra i er basthydda.



2010-03-18 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0