Torsdag 14e januari

Så nu är allting back to normal igen. Som tur är låter inte tjejerna mig gå och deppa alltför mycket här. Eller snarare har jag knappt haft en ledig stund. Lika bra. Paula påstår att det är för att hon förstår att det är jobbigt när familjen åkt och jag inte jobbar heller. Men så är det ju också så att jag har ett tomt hus, sköna soffor, wifi och skönt surround till tvn. Huhu ^^

 

Idag tänkte jag att jag skulle ta tag i livet. Så efter morgonpromenaden så blev det städning, medan

Paula kika paradise hotell. Tvättmaskinen är halvpaj, så tvätta för hand (Y), diska, dammsuga, städa toan. Bara för att berätta att jag faktiskt gör lite nytta här också! Miguel kommer hem vilken dag som helst nu så lika bra att vara på den säkra sidan.

 

Planen var utgång på kvällen. Jag var väl sådäär sugen. Jag och Paula laddade upp genom att käka pasta och pesto och kikade Harry Potter, Det blev man inte riktigt mer partysugen av.

 

Ida och hennes pojkvän från Sverige kom förbi senare och sen Lisa och hennes nyfunna grabb från Queensland. Det blev senare och senare, och kortspel, öl och prata av sig efter att inte ha setts på flera veckor kändes roligare än att släpa oss ut. Så, så blev det..

 

The love couples åkte hem sen. Jag och Paula lämnades själva för ännu en natt i varandras sällskap. Roligare än så blir det inte ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0