Exploring Sandringham

Onsdag 20e januari

 

Idag våndades jag över hurvida jag orkade åka till Southland, de jättestora shoppingcentret som ligger ca 30 min buss från mig, eller ej. Lyxproblem.

 

Det gjorde jag iallafall. Inhandlade lite kul stuff på rea och *suck* kunde inte låta bli att köpa ett par likadana sandaler som jag redan har! Och de var inte ens på rea! Helt onödigt, jag vet, meen gillar dem så mycket. Så snart dimper de ner ett par sandaler i Kungsör, helt oanvända, som reserv. Perfekt!

 

Kilade till Olivia och vi kvällspromenixa runt i Sandringham. Har inte sett så mycket alls av den förorten. Riktigt fin! Använde kvällen till att introducera henne för Anchorman. Garvar fortfarande åt den fast det måste vara hundrade gången jag ser den ^^. Paula kikade förbi på en snabbvisit, dissade den jättebra filmen och åkte igen.

 

Råkade snubbla över en kul artikel. Kan inte låta bli att bli lite inspirerad av den. Där har ni nått att bita i småbarnsföräldrar ^^

 

http://www.aftonbladet.se/resa/bilsemester/article6379336.ab

 

well.. soo long och spara lite snö tills jag kommer hem igen!

 
Slänger upp en bild i farten från förra helgens utgång med Olivia. Halvjagade av secret agents fick vi löpa in på toa och avsluta drickan XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0