Dagen efter

Söndag 17e januari

Kl 8 kastade jag mig ur sängen och svarade i telen. Det var Miguel som berättade att han kommer hem om en halvtimme. Det var såååå inte det man ville höra efter tre timmars sömn!


Var iallafall vaken tills jag hade bestämt date med mamma och pappa på msn. Sen blev det panikstädning.

 

Jag och Olivia flydde till Sandringham med en sunday saver, Promenaden till Olivias hus kändes som en evighet. Vi käkade mat, hälsade på hennes lyxhustru till hostmamma och tog en superpowernap i Olivias härliga säng. Paula kikade förbi efter jobbet. Planen var egentligen Southland och köpa ett par kopior av mina sandaler jag redan har. Men orken fanns inte. Gick precis lika bra att snacka bort en hel dag på olivias heltäckningsmatta i rummet.


Lånade Eclipse, så nu ska jag bara hitta tid att läsa. Så jag hinner låna den andra också ;) lånade även hennes svenska austraien guide (Y) perfekt.

 

Vi bestämmde oss för att kila till Balaclava och hyra film. Olivia och Paula stannade i Sandringham och köpte pizza och jag drog i förväg hem och skulle hämta lånekortet på vägen. Väl hemma upptäckte jag att jag haft med mig kortet hela tiden..Mer än vad man kan säga om hjärnan idag...

 

Riktig chillkväll. Pizza och film @ my place, där Miguel satt halv förstörd och försökte hålla sig vaken framför datorn för att trottsa jetlagen på 14h

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0