En riktig vändning!

Fredag 5e Februari


Den här dagen började verkligen DÅLIGT. Har haft svinsegt humör. Kan fortfarande inte löpa och träningsvärk överallt = massa promenad. Regn ute, vilket är såå skönt jämfört med igår, men ingen beach dag. Ingen ledig, inget att göra. Ingen lust att göra något heller.

 

Sen råkade jag missfärga familjens tvätt...Först krympa en konstig argentinsk tröja utan tvättråd igår eller näre var, och sen missfärga tvätt fast jag tvättat i hur många månader som helst utan problem!! Nån tycker inte om mig... Kan nämna att vi faktiskt inte hittade något som skulle kunna färgat av sig i tvätten, men fortfarande jag som får skäll. Och man känner sig fortfarande dålig.

 

Hann inte heller klart med allt jag skulle innan helgen. Och ändå känns det som alla är föör snälla mot mig.

 

Tog ut mitt gnäll lite för tidigt förra veckan. Idag fick jag lön + 50 dollar för jobbet förra fredagen! Ligger + - noll efter semestern nu :) underbart.

 

Har sett filmen Push, tror jag tyckte den var bra. Har lite svårt att avgöra om den var seg eftersom jag sett den i omgångar. Ny film, 2009 som ingen har hört om! Nu vet ni ^^

 

På kvällen blev det Bio med Olivia. Var tvungen att andas utanför huset. Vi gick till Dendys innan och alla glada indier var tillbaka :D.. Firade helgen med apple crumb och de fifflade med priset åt oss fattiga au pairer som vanligt (A)...

 

Kikade Invictus. Helt underbar må-bra film om Nelson Mandela, spelad av gulliga Morgan Freeman med fräknarna ^^. Härliga rysningar av välbehag filmen igenom. Måste ses!

 

Gick hem och var numera på världens bästa humör.

 

Fick dock snigla hem. För framför mig gick största härjigaste killgänget. Man har respekt för dem efter allt man hört om alla killgäng som misshandlar tjejer här :S Hemskt.

 

Well. Väl hemma hittade jag en söt lapp på dörren av Miguel och inne på min säng låg knäckebröd och lingonsylt!!!

 

Vet inte om det är nån hållhake på de. haha ^^ Just nu är jag bara massa glad!

 

Ska jag sova snabbt så det blir gröttime snart! Med lingonsylt!

 

PussPussPusss!


Kommentarer
Postat av: pappa

Öh, läs mejl så fort du hinner. Resan...

2010-02-05 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0