Chill hos Oliven

Onsdag 17 februari

 

Igår gick jag, med vissa uppoffringar, och la mig tidigt. Så var full av energi för morgonwalk idag.. not.

Hann komma gatan ner när jag var två centimeter ifrån att få en morgontidning i huvudet. Hinner precis vända mig om innan det kommer fem till regnande. I bilen som körde förbi sitter det två lazy, morgontrötta indier som har kommit på ett enklare sätt att klara av tidningsrundan på. Frågan är ju om de tjänar mer än soppapengar på den rundan.

 

Efter morgonjobbet tog jag cykeln iväg till Sandringham. Höll på att köra över en stor fet råtta på vägen. Hade inte heller turen att åka förbi när de tränar footie, där jag annars brukar stanna o tjuvkika (A)...

 

Hängde med Olivia hela dagen :) slapp ute i hennes sköna utesoffa och hämta hennes tvillingar från prep. Supersöta ^^

 

Insett att jag kommer sakna möjligheten att gå till stranden och slappa en dag när jag vill och att bada i de klara havsvattnet...

Kommer dock bli väldigt skönt att kunna leva utan att svettas vad man än gör och få solbrillebränna hur mycket man än smörjt in sig!

 

Sofia ville att jag skulle följa med henne på kvällen och titta på hennes gymnastik. Eftersom som Valeria gnällt över att jag inte var med barnen mer så kunde hon ju inte heller säga nej när Sofia frågade. Huhu ^^. Sofias en-gång-i-veckan-nybörjargrupp var mest söta där de sprang runt o vifta på armar och ben. Däremot tränade en grupp med ungefär lika stora tjejer, fast elitsattsarna i en annan del av lokalen! Shit. Säger bara, make it or breake it, Paula! ^^

 

Har även fått ett fan. Pappa 35+ med utländskt ursprung som förra veckan löpte efter mig ut för att säga ”eh.. Have you been on the beach? You have a very nice colour” Idag dök han upp från ingenstans med anledningen ”har precis lämnat min dotter” fast det var en halvtimme sen lektionen börjat. Börjar bli grym på att småprata om mina tjejer ^^

 

Kika olympics börjar bli vardag här. Varje kväll står tvn på och de tre kanalerna som visar OS, som man inte hinner titta på, spelas in för fullt.

 

Och vem är Björn Ferry liksom :O Någon som hört om honom innan? (Nej, går inte att hitta på spotify ^^.. ) oså går han och vinner! Trodde jag hade koll!

 

 

Är även lite bitter för fettisdagen. Vill också ha semla! Finns ju bara torrjäst här, vilket jag inte lyckas särskillt bra att baka med. Semeldagen borde väl vara internationell! Måste göra nånting åt det i helgen!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ofta du inte hört talas om Björn Ferry?!?!?!?! ;)

2010-02-19 @ 04:40:36
Postat av: Anonym

ofta inte spotify har allt ?? :D huhu (;

2010-02-20 @ 00:32:35
Postat av: Ida

haha mupp ^^

2010-02-23 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0