Vem behöver en väckarklocka när man har HJ?

torsdag 15 april

 

imorse blev jag väckt av att HJ löpte in, hoppade på mina ben och sjöng BOOM BOOM I WANT YOU IN MY ROOM! Höll på att garva ihjäl mig av chock och morgontrötthet.

 

Han vill inte förlora en timme soltid och hade redan pressat på morgonen. Jag var inte sen att hänga på. Drog tbx hem och flyttade från min sköna dubbelsäng in till Hannes och Hjs rum.

 

Oroheterna trappas upp i Bangkok och senaste vi hörde var att en aussitjej blivit söndersprängd. Vad händer då? Jo allas våra galningar Jacob och Henke åker ju dit såklart. Blev ett ömt farväl och ett löfte om att vi ses i... Kungsör? XD

 

 

Nu har vi dragit en siesta hela eftermiddagen och jag hörde ryktas om Japansk restaurang ikväll och ev ett biobesök. Allting låter helt i sin ordning.

 

Imorgon drar vi en dagstur till Paradise beach. Kommer inte ihåg vilken den bästa solstolen var (A)

 

sen får vi la se..

 

Sände ut en allmän förfrågan om vart man borde spendera sista veckan i underbara Thailand. Nej, vi åker inte till Bangkok XD.. koh samet? koh chang? Krabi? Koh lanta?

 

Ingen brådska. Puss och kram från thai!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Koh Chang gillade Anders och jag men det var 5-6 år sedan vi var där så det har nog hänt massor. Ganska stillsamt(på den tiden)och du verkar behöva "vila" lite. Men det kanske är skillnad nu...

2010-04-15 @ 16:12:28
Postat av: Ida

koh chang har fått flest röster hittills! måste dra oss rätt snart isf. är en bit och så många dagar har jag inte kvar har jag upptäckt ^^

2010-04-15 @ 17:36:28
Postat av: Ida

koh chang har fått flest röster hittills! måste dra oss rätt snart isf. är en bit och så många dagar har jag inte kvar har jag upptäckt ^^

2010-04-15 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0