tsunamihysteri och häng i djungeln

9april fredag


Hejsan svejsan..


vi sitter på en restaurang har precis hittat hj och är svinirriterade.. vi beställde frukost för en halvtimme sen.. först får vi fel, sen får vi fyra ägg och ingen sked. Sen helt plötsligt är yoghurten slut. tur att vi är morgonmänniskor XD


igår kväll var det vilodag :) ja o hj satt på internetcafe och jag fick äntligen efter hundra år skypa med min familj - mamma.  Men + mormor och morfar :D  nu börjar hemlängtan komma..


för övrigt har de tsunamihysteri på ön nu..

Nån fick imorse för sig att det kom en tsunami och alla löpte i PANIK iväg... Det visade sig ju bara vara falskt alarm. När det väl händer på riktigt kommer alla vara för trötta på alla falska alarm att ingen kommer bry sig. Vi sov iallafall igenom hela morgonalarmet utan att någon väckte oss.. Beauty sleep före allt.


i förrgår var det en riktigt weird kväll... häng med kanadensarna och häng med claude o co på stranden.. sen hann vi med att se på den vidrigaste wet t-shirt competition jag vart med om.. som hannah sa "hade jag vart med och vart naken hade jag vunnit" Medan sofia såg tveksam ut ^^

på vägen hem kom Wille löpande och skrek som sjutton att alla utrymt phuket och att sirenerna hade gått där..
Jag och Mike löpte som fan efter honom medan Nana skulle hämta resten av alla. Vi hamnade uppe i djungeln med alla thais från eldshowen där de gjorde konstiga drycker och rökte på ur stora bamburör. träffade en svensk tjej som bott mitt i djungeln med massa thai utan elektrisitet i 6månader och utan att förstå vad de säger..

Tillslut ansåg vi att det nog inte var så allvarligt larm trotts allt och vågade oss ned sådär på morgonkvisten..


puss o puss :)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Gissa vilket hotell jag ska bo på i Paris?

StorUlla

2010-04-09 @ 22:24:07
Postat av: Ida

no idea :P? samma som sist??

2010-04-10 @ 05:26:17
Postat av: Ulla

Ja, där Malin och du låste er ute efter duschen.

2010-04-10 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0