Fullmoonparty!!!

30 mars ..

Tjenis!

 

här kommer en kort uppdatering och ett livstecken. Ett party bad jag om och ett riktigt party fick jag!

 

Hetaste disskusionen på stranden var hur många som skulle dö på partyt under kvällen... sorgligt men sant så händer det när Tiotals tusen festar på en strand med buckets och mushroom drinkar.

 

Vi laddade upp på stranden i vanlig ordning, och adrenalinet och partysuget börja komma lite smått när jag och Hannes hyrde jetski och hoppade på jättevågorna. (:

 

Fullmoonpartyt var helt galet! Fattar inte vart allt folk kom ifrån! Måste upplevas!

 

Vi drog till ett hostel där alla skulle föra. Sofia hitta engelsmannen och jag hängde med Lollo, Wille och resten av svenskarna som likt alla andra målat sig över hela kroppen med lysande ultraljusfärger. Fick lära oss nya ölspel och blev kvar as länge. På stranden var det så sjukt fullt med folk att ja insåg att jag sett sofia för sista gången den kvällen. Fattar inte vart alla kom ifrån och fattar ännu mindre hur det är möjligt att få plats med fler folk med tanke på nyårsafton.

 

Sjukt galen och rolig natt som slutade i Henkes och Jakobs bungalow 30 min taxifärd på andra sidan ön ?!


TUMMEN UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0