Dagens wtf!

11 april söndag

även kallat den sista dagen. Det känns ju inte riktigt så för mig då jag ska fortsätta lala runt här i landet another 2w. Men sista dagen med Sofia häng! Dock blev det inte riktigt så heller eftersom hon trotts mina tappra försök att heala henne med yoghurt och magiska tabletter fortfarande är drabbad av en mystisk sjukdom.

 

Pallrade mig ned på stranden själv ett tag och fick sen en puss på ryggen av Sofia som orkade sig ned. Stämningen var minst sagt låg. Sofia ville inte åka hem, jag ville åka hem och min kropp skrek att jag borde sova i fem dagar i sträck. Hanna hade precis sagt hejpa till sin rumskamrat och hela det galna engelsmängänget som vart konstant fulla dag som natt sedan vi träffade dem på koh phangan hade också halva styrkan sjuka och fyllesjuka. Resten av alla våra kompisar på phiphi hade gett sig av redan och sällan har phiphi vart så lugnt som nu.

 Dock hade vi det bästa vädret på hela tiden här. Lite bris, lite moln, högt vatten som dessutom var svalt. Awesome!

Blev packning och på kvällen käkade Sofia, Hannah och jag på en supermysig restaurang som såg ut som en båt. På kvällen drog Sofia ut och jag kände att sängen och några avsnitt Hjälp vore nice.


När jag som bäst låg där i underkläder med datorn i högsta hugg kommer en grabb inlöpande på rummet och stannar vid sängen. Båda ser lika chockade ut. Och han vägrar gå! Tredje gången jag frågar va han vill så drar han ut genom dörren och jag låser snabbt som fan. När jag fått på mig kläder så fråga ja igen va fan han ville... visa sig att stretch o och sofia kokat ihop nån jävla storry och grabben skämdes som fan!

Helt plötsligt var alla inne på vårt rum och jag var på väg ner till stranden mot alla odds. Det blev en kortvisit då jag lackade sönder på engelsmannen som vägra sluta hänga efter mig och berätta att han skämdes och egentligen var en good guy. Jäkligt udda kväll!


sooo loong! och om det är otydligt: Jag älskar thailand. Det här är absolut livet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0