appy ending?

onsdag 14e april


Sliten dag idag..

 Men så får det väl vara dagen efter nyårsafton. Allt vatten var som bortblåst och thaiarna betedde sig normalt igen. Turisterna är väl alltid lika galna XD man märker att Patong är ett charterställe. Mycket blekfisar som kommer hit på sina två veckors semestrar.

Vi gick på rad som haltande mongon hela högen på väg till frukost/ lunchen. Henke hörde massage-tjejerna sitta och viska ”antagligen moperolycka” XD

 

Alla vaknade på morgonen med mystisk fylleskada i vänster fot. Alla förutom Jacob som vaknade på altanen av att en gubbe slog honom i ansiktet på morgonen. Hahaa.

Jag hade mitt vanliga ont i cp foten som bara känns lite mer dagen efter man vart ute o löpt hela natten. Ingen kan iallafall gnälla när pappa Glen är i närheten. Har aldrig i mitt liv sett en så stor fot! Precis när den började bli bra efter thaiboxningen!

 

Stranden hela dagen och tillsist gav Hannes med sig och Jacob hängde med honom till sjukan. Kom tillbaka med kryckor och tusen mystiska super-thai piller.

 

Btw så har min tatuering bytt färg till grön! Dessutom börjat slitits bort och jag tror att jag har fått en permanent hudflagning. Men vad gör man inte ^^

 

Chillkväll och den konstanta bakis- magvärken, som går in på sin 3,4? vecka nu, fick en chans att ge med sig XD

 

 

Puss och kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-04-15 @ 13:14:35
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0