Träffat familjen (:

Har precis kikat simpsons o käkat frukost. En av uppgifterna jag har är att se till så tjejerna får frukost. Dem åt ju sina flingor och mjölk helt själva.. fattade inte riktigt vad jag skulle där o göra. Så de var ju nice! Nu är det skit fint väder ute.  För typ tio minuter sen hade vi världens hagelskurar! Hail, har jag lärt mig att det heter. Ska snart ut och övningsköra vänstertrafik ^^Tur att ni sitter hemma i Sverige så ni inte behöver oroa er över det! (;


Satt och kikade lite film igår morse och väntade på att få träffa familjen för första gången… Precis innan de kom hem lyckades jag ha sönder ett av deras glas. Tippat! Haha. Familjen var i alla fall riktigt nice. Skitsöta tjejer som kom fram och kramade mig dirr när de kom. En riktigt hit var det svenska godiset jag hade med till dem.  ”It’s impossible to stop eating them” skrek dem,  och sen var vi bästisar ^^


Det är Catalina 13, Martina 11 och Sofia 8. Det är skönt att de är i en sån bra ålder att jag också kan tycka det är kul när jag umgås med dem.  Spelade  dubbel pingis och åkte inlines och spelade wii. Helt okej ^^  De berättade om Wet n’ Wild, Waterworld och Movieworld som de besökt på semestern i Brisbane. Riktigt sugen på Wet n’ Wild ^^  skulle kommit en vecka tidigare (;

Jag visade lite bilder hemifrån och kommentaren blev ”omg are your parents like 25 years old, they look so young” såå suck it in mamma och pappa (; <3 Ni sitter för övrigt i asphäll på Felix dt på bilden. Den sitter på min vägg ovanför sängen nu^^   

 

Nu har jag lagat min plattång! Fixat adaptor och köpt havregryn! Börjar känna mig som en människa igen. Eftersom ingen hade en aning om vad havregrynsgröt var, har jag lyckats få dem att tro att det är värsta delikatessen from Sweden XD dålig prestationsångest man fick nuda! Haha

 
Svensk delikatess? ^^



De har en kanot på baksidan av huset, och Cata gillar att åka skridskor. Börjar känna mig lite som hemma  här ^^ . Matilda har tom en anordning så jag ska få hänga med på allemanut på söndag kväll (; right? Haha

 

Hade! <3


Kommentarer
Postat av: Sophiie

haha du kommer ge sverige dåligt rykte om du bjuder dom på smetig grå gegg-havregrynsgröt XD

2009-10-06 @ 12:30:19
Postat av: Ida

Känns ju lite så va ^^ kanske kompenserar med det svenska godiset ^^deras pappa hade med polkagrisar till dem... är inte säker på att de fattat vad det är för något (;

2009-10-06 @ 13:59:27
Postat av: Matilda

Gröt är bäst - har precis sagt till så att vi ska få det till frukost under Spanienresan. Förra gången vår lärare skulle fixa frukost blev det vitt bröd från Lidl som smakade konserveringsmedel och på det äckelost och sylt - usch :S

Aja känns ju som att du har några att göra alla roliga saker, som att paddla och åka skridskor, med medan jag försöker få med mig någon annan här hemma till det - ingen som nappar :P Så ska se till att fixa Allemanut :D

2009-10-06 @ 19:54:08
Postat av: Kimsan

Alel man ut var riktigt svårt förra veckan :P jag tänkte skicka havregryn till dig när jag läste förut men nu har du ju lyckats på egen hand :)

2009-10-07 @ 23:36:58
URL: http://riksost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0