Söndag 11/10

Haha men asså va XD !

”Då ska vi köra lite mörkerkörning, håll för ögonen med vänster hand” hahah ^^

http://www.aftonbladet.se/webbtv/kult/snorungar/article5461875.ab

oh killen med oxen då!  ”Först vill jag försöka hitta en eventuell ägare till oxen” HAHAHA whyyy ^^

”vi skiter i oxen, har haft körkort i tio år och har aldrig mött en oxe” hahahah asså ^^

Har du alltid väjningsplikt för kryssande älg?

Kan inte sluta garva ^^  rätt dålig unge, att han kan hålla sig för garv!

 

Idag var planen att ta mig upp med familjen och kolla på marathonet som var i Melbourne och gick förbi här i Brighton… trolit att jag orkade det ^^ Löpte lite när jag vaknade några timmar senare (;  blå himmel och as varmt, planen var beachen idag.  Skulle hämta Catrin vid stationen, råkade missa varandra precis ^^ Och såklart började det spöregna helt plöstligt! That’s life in Crazytown! Meeen men annan dag då ;O Tänkte dra till sverigeshoppen i Hamton ist, men söndag eftermiddag lix.

 

Har precis snott sockervadd från ungarna… tyckte det lät lite mycket i huset så kikade efter, och där sitter ett helt gäng tjejer med en sockervaddsmaskin ^^ haha galet. Ska bädda ned mig med min sockervadd och lite film snart. Kanske kika Sverige – Danmark matchen på deras tv som man kan pausa och spola fram och tbx mellan programmen (;  men vad jag hört verkar det inte som att matchen var mycket att se?  XD

 

Hahah och eftersom alla undrar  XD ja, killen från flygplatsen har ringt några gånger! Smsar sin mailadress och bett Mer att ge mig den. Varje gång han kommer på tal håller hon på att garva så hon dör! Är döpt till ”Rio – svara inte!” på mobilen … såå frid och fröjd!

 

Fick ett nr till en svensk au pair av Åsa. Ringde idag. Blir att pallra sig till Svensk kyrkan i Melbourne, eftersom hon tydligen skulle hänga där.. café och grejer… ska vara ett as fint ställe ( och dem ska ha en stor pool) ^^ Ska kika läget med Catrin på tisdag.



cheeers! <3


Kommentarer
Postat av: Sophiie

Haha "djuren har alltid rätt!" Btw, Ida, vad har jag sagt om Svenska kyrkan? -.-

2009-10-11 @ 16:47:01
Postat av: Ida

haha, tror du sa att dem hade en stor pool och min favorit chocklad? kanske hörde fel (; ?

2009-10-12 @ 12:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0