Jetlag!

Vaknade idag kl två!! snacka om jetlag! Var nog tröttare än jag trodde efter resan med tanke på att jag ställt klockan och att Mercedes ringt flera gånger utan att jag vaknat! well, blev frukost klockan tre och planerna på att hänga med Mercedes in till Melbourne kunde jag ju glömma!


Istället duschade jag och tog mod till mig, och med risk att aldrig hitta tillbaka igen, lämnade jag huset. Kollade in Brightons shoppinggata och tog mig ner till vattnet. As fin strandpromenad där det blir en löptur imorrn ^^ (Y).



Känner att träningen måste komma igång snabbt! de kommer bli svårt att käka nyttig mat här! Jag och Mercedes hade en väldigt intressant diskussion igår när hon frågade vad jag äter till frukost och jag försökte förklara havregrynsgröt! XD


Har insett att Brighton är en sk snobbförort till Melbourne och det är helt sjukt hur lyxiga vissa hus, bilar ect är! Huset jag bor i är också niice (; ,nu när jag sett allt i dagsljus!  


Middle Brighton pier

Middle Brighton pier

Kilade hem igen när fingrarna började stelna! Ingen sommar här! 19grader och moln idag. Tycker det är riktigt skönt att det är svalt nu, räkcer att komma till ett helt nytt ställe och ny mat, orkar inte en värmechock på det ^^
Men värmen är påväg! 25grader igår. Lyckades på nått sätt missa Brighton beach! får undersöka en annan dag. 


Imorrn ska jag ta mig in till Melbourne och hälsa på Catrin, de kommer bli nice att prata lite svenska ^^ 


Ska försöka ta mig upp tidigare än två :O 


saknar er <3

 


Kommentarer
Postat av: Sophiie

äsch, nu har jag ju lärt dig hur man säger mannagrynsgröt så det löser sig! saknar dig med babie <3

2009-10-01 @ 17:41:37
Postat av: Matilda

Gud vad härligt det ser ut :D Avundsjuk!

2009-10-01 @ 17:54:34
Postat av: annsofie

<3

2009-10-02 @ 00:34:15
Postat av: Ida

haha jaa nu ska jag väl klara mig (;



mm riktigt fint! dock på väg att bli mörkt och dåligt väder på bilderna :D blir uppdatering!



<3333

2009-10-04 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0