Fredag

Mitt ärorika uppdrag var att vara vakt hemma när tvsunbben från fox television skulle komma nååångåång mellan 12 och halv fyra XD! Lämnade morgongrejerna till eftermiddagen och sen drog jag och min hjälm ut och cyklade lite. Skulle ta mig till st Kilda beachen som jag letat efter XD.. visade sig att jag kanske vart hundra meter ifrån den när jag löpt! Bara att det var en liten bay där så jag inte sett den ^^ fortsatte upp till Port Phillip, sjuka båtar! Sen hem och vänta på tvgubben!


Bjuder på den :O



Port Phillip


Ringde på telen halv två. Nån gubbe som mummla as mycket.. efter jag bett honom säga om det tre ggr halvskrek han ”I’m right outside your front door”  men shit, varför kan han inte gå in då! :O


Kom på att det var fredag! Redigt oförberädd på den chocken, kvällsplanerna blev bio med Catrin(: 

Fick mina efterlängtade 150 dollar... sååå nu kan livet börja ^^

Fixade mig, och tänkte berätta för familjen att jag skulle kila. Mötte ungarna i trappen som för övrigt trodde jag skulle gå och se G-force ^^ 


”oohh, someone’s wearing makeup”….tystnad… ”you look beauuuutiful”


Bleev såå rörd! (:  gullungar! Kom på att det antagligen var första gången dem såg mig med smink och vanliga kläder. Pyjamas, mjukisar atl. träningskläder är min vanligaste outfit ^^ lovar att bättra mig! :O  Stackars barn!

Möttes upp med Catrin i South Yarra, Fick ett otrevligt möte med en chiliburgare som höll på att bränna upp hela min insida, och färga min tröja orange.. let’s forget about that!


Blev lite chockad när de började spela Agnes på burgerstället, tjejen är popis världen över! Fått höra att jag är lik henne… ska försöka utnyttja läget på nått sätt!


Filmen blev ”Couples Retreat” Vi kom sent och fick leta oss fram till platserna med popcorn och allt tillbehör såklart ^^.. Helt okej film med sjuuukt fint landskap :O inspelad på Bora Bora! Satt det första minutrarna och väntade på att texten skulle komma… innan jag hrm, insåg att den antagligen inte skulle göra det.  Den fick mig att längta hem litegranna… dock inte på grund av att vädret var samma som i Sverige (;


”Sådär trodde jag det skulle bli när jag flyttade till Melbourne” sa Catrin och jag nickade instämmande XD


Kom hem och drack lite te med Valeria. Riktigt söt mamma.


ses snart <3


Kommentarer
Postat av: Sophiie

haha jag brukade också göra sådär hemma hos dig; stå utanför dörren, ringa och inte våga gå in :P dessutom är du snyggare än Agnes, hon ser utvecklingsstörd ut :D

2009-10-10 @ 16:58:40
Postat av: Matilda

Sötis med cykelhjälm :)

2009-10-10 @ 19:58:36
Postat av: Ida

brukar du hänga hos mig nu när jag inte är hemma :O ! ^^ haha thnx babe :p imorrn åker du! iiih :P kommer ha så mycket kul! <33 lycka till med resan!

2009-10-12 @ 12:39:32
Postat av: Ida

posebilder med cykelhjälm har alltid varit min starka sida (A) haah <3

2009-10-12 @ 12:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0