even more confused!

Orkade inte ta mig till st Kilda idag.. alldeles för varmt! Får fixa en cykel och ta mig dit ist nåndag :) powernapade och kika massa film i skönaste soffan jag nånsin suttit i! Mår sådääär! sover fyra h en natt och 16 nästa. är helt wasted mesta tiden av dagarna. Dem flesta säger att det tar en vecka att bli människa igen, så det är det jag hoppas på!


Hade precis duschat och satt i soffan med pyjamas och kikade på Harry Potter nyss när Mercedes kommer hem med en kille i släptåg. yippi, vilket härligt första intryck XD han va iallafall jättetrevlig. Skulle ta med en adaptor till mig imorrn (Y) perfekt. Och min väckarklocka imorgon kommer vara ett samtal från Mer från jobbet. slipper jag sova när familjen kommer hem! Mer berättade också att de ställer om till sommartid idag. Därför min dator gick fel. Betyder att jag legat en timme efter hela dagen... och det hrm förklarar ju vissa saker ^^ vilken timing!


Mer btw ÄR  väldigt lik Emma Watson! nu när jag kollade efter ^^  råkade berätta att hon fått uppskattande kommentarer ifrån Sverige och att de tyckte hon såg ut som Emma Watson. Svaret blev "yeah I hear that all the time!" så ... haha får försöka bättre (;  


Sååå.. imorrn är den stora dagen! kl elva- tolv anländer familjen. Innan ska jag ner til snabbköpet (försöka hitta havregryn) och visa Mer hur en riktig Svensk porridge ser ut ^^ och lite beach om vädret är samma som idag!


Har även pratat med lite andra svenskar i området nu! mer om det en annan gång.  


Nu äre slutet på Harry Potter och senaste nytt hemifrån som gäller (;


hoppas ni käkat många kanelbullar på kanelbullens dag btw :D


pussis! <3

Kommentarer
Postat av: Sophiie

Fan va porrigt med gröt på engelska :D

2009-10-04 @ 14:55:21
Postat av: Jone

Ja, hon är lik Emma Watson... Fast snyggare! Nästan värt att ta ledigt en vecka för att åka när till Australien för en närmare titt ;) haha

2009-10-04 @ 17:03:06
Postat av: Ida

Sofia: hahah jag vet XD får ju prata om det tyst när barnen är i närheten!



Jone: yeah..jetlag i en vecka och åk hem sen (; finns för övrigt massa fina kineser och indier här också! och såklart en hel del svenska au pair tjejer (;

2009-10-05 @ 13:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0