Rosor och Palmblad

Söndag 8 november

 

chill dag. Käkade frulle o blev tvingad att titta på några avsnitt gossip girl ^^ kommer ta ett tag innan jag är lika frälst som Paula! Fick även dra en grovstädning innan familjen kom tillbaka. Hittade en golfboll i min väska(?)

 

Bestämde oss för att kila till St Kilda beach lite halvsega. Det var helt proppfullt med folk på varenda ledig fläck på stranden. Vattnet var iskallt, direkt från sydpolen, men sanden och luften var kokheta så efter ett tag låg vi ändå i o plaskade. Det enda obehagliga var de femkilos jellyfisharna som helt plötsligt dök upp från ingenstans, illblåa med samma size som mitt huvud ungefär. En tant klev i en som låg på stranden. Såg ut som värsta massakern efteråt. Slemmigt och äckligt. Tummen ner för det.

 

White t-shirt competition? ^^


Kilade hem när vi var lagom brända på 2h biljetten och gömde oss inne i svalkan. Blev lite serparationsångest när vi setts så många timmar i sträck. Bestämmde oss för att ses senare nere på church st och vårt stammiscafé Dendy's Deli. Numera blir det den här ”ohh hej igen” när vi kommer XD servitörerna spenderade sin rast med att sitta vid vårt bord och socilaliza. De sökte personal och undrade om vi var intresserade. Blir att tänka på det. Vore as nice att jobba så nära hemifrån och alla extrapengar som kan håvas in uppskattas...

 

bjuder på lite sommarpics...

 



XOXO Gossip Girl (;


Kommentarer
Postat av: Rebecca Rönningen

Ida, nu får du tamefan sluta lägga upp soliga strandbilder ! Vi andra som lever i mörker hemma i Sverige blir rysligt avundsjuka ;)

2009-11-10 @ 19:50:10
URL: http://rebeccaroenningen.blogg.se/
Postat av: Ida

hahah sry.. ska bättra mig!kan lägga upp bild när jag flagar eller nått? (; haha

2009-11-11 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0