Ett tidsfördriv att dö för

Lördag 31okt

 

Vaknade och hörde alla ungarna härja utanför rummet. Orkade inte gå ut så låg kvar i sängen o segade med datorn. Tillslut blev de för raslösa och knackade på dörren. Undrade om jag skulle med till stranden. De hade vart söta och köpt en handduk till med som de stod ”Australia” på. Nu har jag min första souvenir från landet. + en egen handduk så jag slipper låna av dem ^^

 

Riktigt nästan för varmt väder. Men på stranden var det perfekt! Blåste härligt. Marta kom o gnällde över att det ”bara” skulle vara 25 grader imorgon. Jag berättade att det var ungefär så våra sommrar var hemma i Sverige. De tror verkligen att vi är helt galna där uppe!

 

Stranden hela eftermiddagen. De hade med havskajaken o lekte. Och jag käkade vattenmelon och läste. Deras svenska kompisar och några släktingar från Sverige var också där.

 

Upptäckte att jag har gått upp 6 kilo sen jag kom hit :O nemen shit! Helt plötsligt kändes de average 7,5kg inte så främmande längre XD haha. Men som Matilda sa så är nog dragningkraften på den här sidan jorden lite starkare..? ^^ dessutom hade jag precis käkat! Pure muscles!

 

 

Gymmet på kvällen. Sattsade på ett kettlebell bootcamp pass... När jag väl kom dit hittade jag det ingenstans. Nehe... frågade killen i receptionen. ”ne de är fel på schemat, det är spin/circuit ist” :S Orkade inte ha cyklat till Hampton i onödan så kilade motvilligt in i spining rummet. Först spinning med knävärk, och sen ut o köra massa konstiga övningar utanför gymmet, med hela perrongen mittemot som publik :S verkligen inte kul. Dessutom raggade ett helt gäng medelålders tanter sönder på gyminstruktören. Vidare in och köra styrka. Blev inte heller så kul som jag trott. Ledaren hetsade igenom ett antal övningar utan att någon hade en chans att hänga på i hans hetsiga tempo. Resultatet blev att alla gjorde övningarna halvdant och helt fel. Stor besvikelse. Aldrig mer.

 

Kom hem och den planerade utgången blev lagd på hyllan. Käka BBQ med familjen och sen sova, Helt slut!

 

Lika bra. Stora planer imorrn ^^

 

btw vill jag verkligen se luftslottet som sprängdes :O !

 

Puss gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0