Whateva...

9e december onsdag:

 

Sista Body combat passet. Absolut roligaste träningen. Hade en ny tränare. Smal senig tjej med långt hår och skrovlig, manlig röst. Tror jag var lite rädd för henne.

Lite kul nu när jag gått på gymmet i ett par månader varje dag. Alla känner igen en och "järngänget" som tränar varje morgon samma tid börjar man bli tajt med nu ^^...På body combaten är det jag och två andra tjejer som står längst framme och som de nya kollar på. I början stod jag vilsen där bak och tyckte de två var så duktiga.. kändes lite vemodigt att behöva säga att det var sista passet... that's life, min separationsångest sätts ständigt på prov här borta ^^ 
 

Chill dag annars.. Åkte inlines till Beachen mellan st kilda och Brighton. Tog med mig lunch och återupptog läsandet av Rödhake. Har kommit in ordentligt i den. Äntligen var det beachväder också. Invigde nya bikinin. Måste använda den mycket nu så den blir värd varenda cent!

Har även fått as ont i handleden. Kände av den efter förra veckans kimax, men nu är det mycket värre! Tjejerna hade lekt bort bandaget men för en gångs skull visste Sofia var hon hade grejerna.

Hon gjorde något som fick mig att känna mig riktigt hemma .. ”Wait I have the perfect thing!” och så kom hon löpande med handledsskyddet till inlinesen.. haha.. Bara en i världen jag kan tänka på som hade kunnat fått nån liknande idé *hostpappahost*... ^^ haha

 

Strykning medan jag kikade på Confessions of a shopaholic... Det var den sämsta filmen jag sett! Efter nacho libre....:S Så förutsägbar och tråkig och fjortis och blää... Precis när jag tänkte byta film kom Martina ”Oh I love this movie!!” och slog sig ner i soffan. Då hade jag ju inte hjärta att stänga av den ^^

 

Lite kvällsfika på Dendys med Olivia, och ja!, vi hade lovat oss att byta ut myscafét mot kvällspromnader.. menasså... ^^ Nu har vi iallafall insett hur sjukt dyrt det är! 3 dollar låter så lite.. när man sen tar det ggr 6,3 är det ju helt plötsligt massa för en kopp te. För att inte prata om kakorna … brr. Åker ni nångång till Brighton är det iallafall mysigaste favvis stället :)

 ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0