Lördag 19e december

Vaknade med ansiktet vänt mot en flinande Paula, grymt virrig klämmer jag ur mig att Olivia är borta! Utan en tanke på att hon kunde gått nånannanstans i huset. Hittade henne i mysande i favvissoffan.

 

Klunsade om vem som skulle handla mjölk. Gissa vem som fick äran. Hmm... Glömde cykelåset och fick löpa som fan innepå affären med cykelhjälmen och dagen efter sminket.

Lyckades spilla ut alla sour cream på golvet i all iver. Sa jag att det är dagen efter...

Eftersom jag var tvungen att göra av med alla råvaror i kylskåpet började vi med morgonbak. Scones, och pannkakor. Härlig blandning. Va iallafall otroligt gott. Paula offrade sig på disken och satt och kika Paradisehotel som vanligt (;

 

Det kom för oss att det var fyra dagar kvar till julafton. Tänkte att ett god jul skulle sitta på sin plats ^^

 

Vi drog hem till Olivia och tänkte tordas kolla hur illa ställt huset var. Gick snabbt att städa upp när man var tre st. och i nyktert tillstånd hittade vi hemnyckeln också ^^

Nathalie kom förbi och disskuterade gårdagens bravader.

Jouline hörde av sig och visade att hon var vid liv.

 

Snusk-Bamse!


Kvällen bjöd på favvissofforna, glass, varma hallon och hemmagjord ”chokladsås” ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0