Julafton!

GOD JUL!

 

Idag skulle vi äntligen sova ut!

Pappa kollade fel på klockan och väckte alla vid sju. Somna om är nästan omöjligt i den här värmen! Det tog ett tag innan jag kopplade vem det var som låg brevid mig i sängen ^^ Ovant med sällis.

 

Som svar på mina önskningar hade de tagit med risgryn. Så som en äkta julafton började dagen med tomtegröt. Pappa hade naturligtvis tagit med sånghäften som delades ut. En engelsk tjej, Jessica hängde på bäst hon kunde i texterna och vi träffade ett par från Eskilstuna, av alla platser i världen som höll oss sällis. Det är väldigt många svenskar på hotellet.

 

På grund av insektsattacken i min säng, fick vi byta rum. Jag och Felix delar på ett och mamma och pappa på ett, som för övrigt ligger precis ovanför baren ^^ får se hur det blir med sömnen.

 

Vi har varit på stranden och bränt oss hela dagen. Gått till en pir där man ska kunna se sköldpaddor ifrån. Vi såg bara en stingrocka. Stannade på cafe och drack milkshake och utforskade affärerna i området.

 

Vi har alla köpt en varsin julklapp till vårat julklappsbyte ikväll. Vi ska köra en lek/spel som mamma kört på jobbet för att få det rättvist. Kan bli intressant ^^

 

Sen blir det ut och käka middag nånstans och biljard turnering ikväll om jag får bestämma(;

 

Hoppas ni alla har en toppen jul där hemma! Fast jag tycker det är orättvist att det blir en vit jul för första gången på hundra år!

God jul från familjen Larsson (:


Kommentarer
Postat av: Ulla

Vi skrattade gott när vi läste om Jensas stretchande...God Jul på er! Här är det minus 3 och sol.

Ulla och Anders

2009-12-24 @ 11:16:31
Postat av: Ida

hahah jaa han sa att han bjöd på den till er ;) minus 3 och sol är perfekt! kram!

2009-12-27 @ 04:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0