Fredag 18e december

Vaknade brevid en Paula i det som börjar bli hennes egna säng ^^ Sov länge och chillade. Packade lite. Sen vare dags för party igen. Tog med oss alla grejer och köpte bbq stuff på vägen. Olivia var också själv hemma. Det skulle utnyttjas. Chill i Olivias pool först. Sen gjorde vi iordning oss och Catilyn, Johanna, Nathalie, Joluine och Viktor kom.

Sjuk förfest med ett helt gäng totalt olika människor. Blev en snygg blandning av svenska och engelska för catilyns skull ^^. Gasen till grillen var slut så blev en till bbq i ugnen. Inga fel. Och mindre att städa sen.

Mer bad i poolen och sen skynda iväg. Missade sista tåget och en taxi var omöjligt att få tag på ikväll av nån anledning. Tillslut stannade en och viktor jouline caitlyn och nathalie åkte iväg. Jag paula och olivia tog nästa taxi. Sen såg vi inte varandra mer på helt kvällen XD .. nästan

 

Vi tre kilade till the base. Där de andra precis hade gått ifrån. Skulle in på vine yard sen. Men vi träffade några killar från NZ utanför och bestämmde oss att dra vidare. De andra var tydligen där inne då. The esplanade. Skit skönt ställe. Olivia lyckades ragga upp en kille som bjöd alla på öl, och tog sen en av nzländarna ist (; nån var på g ikväll!

 

Viktor och tjejerna kom sen. De hade tappat bort jouline. Vi gick o va skitoroliga eftersom hennes mobil var borta och hon gått vilse förr och dessutom skulle sova hos mig.

 

Efterfest med tjejerna hemma hos mig ^^ blev som vanligt med undantaget att jag nog var den som somnade först idag ^^

 

En skitkul kväll! Lite detaljlös, men bilderna säger allt.

@facebook när jag får tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0