Final solution...Magnetherp!

Torsdag 10 december.

 

Massa ont i handleden. Gick till gymmet med min snygga bandagelindning. Redan första steget jag tog var det folk som frågade vad som hänt. Tvärt emot alla superpigga människor på gymmet så är jag mer åt ”helt förstörd”- hållet sådär klockan nio... Orkar verkligen inte prata...

Gick lite snyggt med handduken över armen tills passet började ^^ . Fick ta body pump passet istället för sisa roliga kimaxen... det funkade sådäär ändå. Men nånting var jag ju tvungen att göra, och det skulle inte bli spinning :S Då ska jag ha ondare än så!

 

Skulle kila till stan med Paula efteråt .. men hon hade.. hrm... andra saker för sig som fördröjde projektet XD haha kom iallafall in med olika tåg. Är helt uppslukad av Rödhake nu.. så hade inga problem med att vänta. Gjorde lite ärenden och kikade julskyltningen i Myers skyltförnster. ”Olivia's helping with chirstmas”. Läste de böckerna när jag var liten. Julskyltningen var värsta hightech och inte alls lika mysig som NK s men det fick duga.

 

Dregglade lite över alla underbara affärer och alla skitsnygga kläder som vi inte har råd med på Burke st…. När jag blir rik ska jag åka till Melbourne och shoppa sönder!

 

Vart massa duktig idag, städat, vart trevlig, strykt massa, lagat mat och skjutsat ungar hit och dit. Paula har lydigt suttit brevid mig och vart min kartläsare ^^ och sen blev de lite mys när jag var själv hemma, Beck - det tysta skriket. Tragisk film.

 

Skickade btw med ungarna den läskigaste färdigmaten jag sett idag! Små ”partie pies” bestående av smördeg med nån brun smet som skulle föreställa kött :S och ”sausage rolls” smördeg med nån ännu läskigare grötig grå massa tänk, kohjärna,... som skulle föreställa korv. Hjälp! stackarna som fick äta det där!

 

Valeria började oroa sig lite gulligt för min handikappade arm. Hon tog ner fetaste maskinen i verklig Tom anda, som skulle ”heala” min handled. Magnetherp, heter den visst. Hon hade själv använt den och den var jättebra. Använde jag den en halvtimme om dagen i en veckas tid så skulle min handled bli bra igen.. Upp till bevis.

Jag tror såå hårt inte på sånt där :S Om en vecka kommer den ju blivit bra av sig själv för hoppningsvis. Valeria la ner så mycket tid på att förklara hur den funka och prata bra om den, så jag tänker ge den en ärlig chans! Vad har jag att förlora? En arm...?

 

Gav resten av mina daim till Paula och ungarna idag, starkt jobbat Ida!... Börjar jag käka kan jag inte sluta! Inte bra det där...

Dessutom börjar familjen rensa ut all mat i huset typ ” Vi köper inget nytt, vi äter det vi har i skafferiet så vi hinner tömma innan vi åker” Tvärtemot dem har jag då börjat snåla och spara på allt. Det finns en bra förklaring till det... Jag ska ju vara här en vecka till! Vill ju inte behöva köpa mat :O

 

 

Nu ska jag stoppa in handen i domedagsmaskinen .. skriver jag inte imorgon så är det antagligen för jag får den bortamputerad... :S

 

^^ pussis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in mer bilder på dig! :O

2009-12-11 @ 14:14:38
Postat av: Anonym

...mer bilder på dig, i maskinen? :-)

I dag var det var det lucia på skolan och i personalrummet pratades det om din rekordlånga kröning...

Bosse har tryckt bortåt 200 t-shirts så i kväll är det luciabandy i q-sör

2009-12-11 @ 16:22:32
Postat av: Anders H

"skriver jag inte imorgon så är det antagligen för jag får den bortamputerad"

Du får väl skriva med fötterna istället eftersom händerna verkar ha tagit skada. Vilken tur att du inte hade ont i huvudet.

2009-12-14 @ 23:05:38
Postat av: MiA

Pepparkakskungen och Lucia hälsar så gott från ett schöping invirat i bomull och 8 minusgrader. Temperaturen faller pö om pö. Pulka, stjärtlapp, bob och annan utrustning dammas av. (bokstavligen)



sköt om handen

=) P3 hälsar

2009-12-16 @ 18:35:42
Postat av: Ida

Har inga bilder på mig XD haha...Jao tessan behöver inte vara orolig för att slå det rekordet iallafall ^^ det är nog ingen risk. haha



Anders: haha börjar fundera på om det möjligvis är en dator-handled jag fått efter all spenderad tid framför den här^^ Tror inte det är helt nyttigt att stoppa in huvudet i den där ^^ törs inte testa!



Mia: Du behöver inte göra mig mer avundsjuk än jag redan är :D haha Hälsa tbx och till ungarna :D

2009-12-17 @ 02:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0